Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Happy spring !!!

Eπιτέλους ο υπολογιστής μου επέστρεψε στα χέρια μου σώος και αβλαβής και χωρίς απώλειες στα αρχεία μου, ήρθε η ώρα να κάνω μια ανοιξιάτικη ανάρτηση!

Η άνοιξη είναι εδώ επιτέλους, η διάθεσή μου είναι στα ύψη και ανυπομονώ να αλλάξει και η ώρα για να μεγαλώσει κι άλλο η μέρα!!! Φόρεσα και Μάρτη για να μη με κάψει ο ήλιος, ο οποίος είναι πολύ λαμπερός!! Ή εγώ τον βλέπω έτσι; Nιώθω πολύ δημιουργική τελευταία και χαίρομαι να φτιάχνω κάτι επειδή το νιώθω και όχι επειδή πρέπει. Ο χειμώνας έμεινε πίσω μας επιτέλους και θέλοντας να καλωσορίσω την άνοιξη, έφτιαξα μια ανοιξιάτικη σύνθεση. Η φωτογραφία είναι βέβαια καλοκαιρινή, αλλά  δε νομίζω να πειράζει, είναι από ένα αγαπημένο μου ταξίδι το περασμένο καλοκαίρι στην Αίγυπτο.

Με αυτό το layout συμμετέχω στην ανοιξιάτικη πρόκληση των Scrapbookers in Greece και στην 1η πρόκληση του Born to Crop, not to Mop με το υπέροχο και αγαπημένο χρώμα του μότο τους!!!

Όλως παραδόξως θυμάμαι τι χαρτιά χρησιμοποίησα και ας τα έχω πολύ καιρό! Είναι της Prima από τη συλλογή Reflections. Διάλεξα δύο αγαπημένα χαρτιά που ήθελα να φαίνονται ως βάση, έβαλα στο κέντρο το λευκό και έσκισα (αγαπημένη συνήθεια) το γαλαζοπράσινο (είναι πιο γαλάζιο από ό,τι φαίνεται) και το τοποθέτησα δεξιά και αριστερά. ‘Ηθελα να τα ενώσω με κάποιον τρόπο, πήρα το αγαπημένο μου die του Tim με το γνωστό δαντελένιο τελείωμα, το χρησιμοποίησα και στις δύο πλευρές του χαρτιού και μετά τις έδεσα με κορδόνι, βάζοντας τη φωτογραφία από κάτω. Στο δέσιμο έβαλα ένα tag με τον τίτλο, πίσω υπάρχει ένα κρυμμένο journaling με όσα θέλω να θυμάμαι από τη φωτογραφία..

DSC03176

Μου άρεσαν πολύ τα λουλουδάκια που είχε το μοτίβο και ήθελα να τονίσω το χαρτί με κάποια τρισδιάστατα. Ψάχνοντας τους κόπτες μου, βρήκα έναν που κάνει λουλουδένια μπορντούρα και τα λουλουδάκια της έμοιαζαν πολύ με αυτά του χαρτιού μου, οπότε τα έκοψα ένα ένα περιμμετρικά και τα κόλλησα.

PicMonkey Collage

Τέλειωσα με μερικές πεταλούδες

PicMonkey Collage 1 

Ελπίζω να σας αρέσει!

Σας εύχομαι μια υπέροχη άνοιξη!

Πολλά φιλιά!

Σάντυ

9 σχόλια:

  1. ΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩ!!!!!!Απίθανη είναι Σάντυ!!!!!Μου αρέσει πολύ αυτό που έκανες με τα doilies και το σχοινί!!!! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο φιλενάδα!!! Αν και δε θα περίμενα κάτι άλλο απο τα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο και άκρως ανοιξιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι απίθανη και πολύ ανοιξιάτικη η σελίδα σου Σάντυ!!Και το δέσιμο απίθανο!!Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραίο, ειδικα το δέσιμο πολυ πρωτότυπο.... Μου θυμίζει κορσέ ;-)
    Καλη επιτυχία !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μύρισε άνοιξη! Το χαρακτηριστικό παιχνίδι και δέσιμο που κάνεις φοβερό. Πολύ ωραία σύνθεση! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή Σάντυ... καλή άνοιξη!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά υπεροχη φιλεναδα και ακρως ανοιξιατικη !!!Μου φτιαξες τη διαθεση πρωι πρωι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη σύνθεση και άκρως ανοιξιάτικη! Και μένα το δέσιμο πολύ μου άρεσε πρωτότυπο! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη και πολύ πρωτότυπη!
    Πολύ ωραίο δέσιμο!
    Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!